Βάρβαροι και παπαγαλάκια

Κυριακή, 24 Μαΐου 2009

Οι Ευρωεκλογές πλησιάζουν. Η προεκλογική εκστρατεία βρίσκεται σχεδόν στο αποκορύφωμά της. Οι πολιτικοί δεν έχουν λόγο να κουραστούν αρθρώνοντας πολιτικό λόγο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την Ευρώπη, όπου οι λύσεις για όλα τα ζητήματα είναι ξεκάθαρες και προγραμματισμένες(!!!). Τη μάχη ανέλαβαν οι διαφημιστικές εταιρίες που - όπως πάντα - κρίνουν πως η μέγιστη συσπείρωση θα φέρει τη νίκη.

Πως όμως θα επιτευχθεί η μέγιστη συσπείρωση?



Με τα τόσο ευρηματικά σποτάκια των διαφημιστικών εταιριών, όσο και με "μαγικές" φράσεις που αυτές βάζουν τους αρχηγούς να εκστομίζουν, προσπαθούν συνεχώς να αφυπνίσουν τα κομματικά - και όχι πολιτικά - μας ανακλαστικά. Και είναι σίγουρο ότι μέχρι ενός βαθμού θα τα καταφέρουν. Πολύ σύντομα, θα βρεθούμε μπροστά στην κάλπη και θα πρέπει να διαλέξουμε. Είμαστε Βάρβαροι ή Παπαγαλάκια?



Στο παιχνίδι αυτό μεταξύ των διαφημιστικών εταιρίων, και επειδή αυτές είναι οι πρωταγωνιστές και όχι τα κόμματα (με ιδέες και οι προτάσεις),
εμείς ευχόμαστε ολόψυχα να κερδίσει η καλύτερη. Ελπίζουμε το θέαμα να είναι άφθονο, το τελικό αποτέλεσμα αμφίρροπο και να μας κυριεύσει η αγωνία μέχρι το τέλος.


Εφοδιαστείτε με ποπ κορν, το ματς ξεκινάει...